Endless Abroad indirimli kampanyalarından sms veya mail yolu ile bilgilendirilmek istiyorum. KVKK Aydınlatma Metni ni ve Gizlilik Politikası nı okudum, kabul ediyorum.

Endless Abroad Farkı ile Yurtdışı Eğitim Süreci

Yurtdışı Rehberi 23 Şubat 2021

Dil eğitimi ve akademik eğitim globalleşen dünyanın en büyük ihtiyaçlarından biri haline gelmiştir. Endless Abroad Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı, 16 yıllık eğitim sektörü tecrübesiyle öğrencilerinin yurtdışı eğitim hayallerini gerçekleştirmektedir. Yurtdışında eğitim programlarına katılmak isteyen öğrenciler Endless Abroad Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı aracılığıyla, eğitim planlamalarını ve eğitim sürecini gerçekleştirir. Öğrencilerimizin yurtdışı eğitim planını gerçekleştirme sürecinde onlara sunduğumuz destekleri sizler için sıraladık.

Eğitim Planını Oluşturma;

Endless Abroad Yurtdışı Eğitim olarak uzman kadromuzla ofislerimizden yuz yuze veya telefonla destek alan öğrencilerimize ülke seçimi,şehir seçimi,program seçimi ve bütcelerine uygun okul seçimi konusunda destek veriyoruz.

Vize Süreci;

Eğitim planını oluşturduğumuz öğrencilerimizi uzman vize kadromuzla vize süreçlerini titizlikle organize ediyoruz. Eğitim planını oluşturacağımız öğrencileri, ilk adımdan itibaren hangi evrakları hazırlayacağı ve nasıl bir başvuru hikayesiyle ilerleyecekleri konusunda sorunsuz bir sekilde yonlendiriyoruz. Tüm sureci sorunsuz şekilde yürütmemizin ardından vizelerini alan öğrencilerimizi ofislerimizde onları neler beklediği ile ilgili bir eğitime alıyoruz

Oryantasyon Süreci

Öğrencilerimizi yurtdışında eğitime gidecekleri ülke içinde karşılaşabilecekleri durumları detaylıca anlatıyoruz.Uçağı organize etme sürecinden, konaklamasına, yaşam sürecini konu alan detaylı bir oryantasyon ile yolculuk günlerine ve tüm eğitim süreçlerine hazırlıyoruz.

Yurtdışına çıkmak aynı zamanda birçok maceranın  kapısını aralamak ve sürprizlere hazırlıklı olmak demek. Ancak Endless Abroad olarak taahhüdümüz, karşılaştığınız her sorunda, öğrencilerimizin yanında olmak ve mümkün sürede sonuç odaklı bir şekilde çözüme ulaşmak.

Varis ve Yeni bir hayata baslama

Siz öğrencilerimiz için son derece heyecanlı olan varış anını  kolaylaştırmak adına, dileyen öğrencilerimize havalimanindan konaklama noktasina kadar sorunsuz ulaşmalarını sağlayacakları bir havalimani transferi organize ediyoruz. Ayrica Endless Abroad olarak İngiltere'ye varis yapacak öğrencilerimiz, Endless Abroad Londra ofisi sayesinde Türkiye'deki danışmanları haricinde, Londra’da da kendilerine özel bir danışmanlık hizmeti alacaklardır.

Eğitim Sürecinde Destek ve İletişim

Endless Abroad olarak tüm öğrencilerimizin eğitim almaya karar verdikleri andan ve eğitime başlayıp eğitimini bitirdikleri ana kadar tüm süreçlerinde uzman danışman kadromuz ile destek oluyoruz.  Endless Abroad olarak uzman ve dinamik danışman kadromuz ile mutlaka iletişimde kalacaklarının garantisini veriyoruz!  Yurtdışı eğitim süreçlerinin tamamıyla sorun çözmek ve öğrencilerimizin hayallerini gerceklestirmek olduğuna inanan bir firma olarak seni de aramızda görmek ve #hayataburadabasla’ yan öğrencilerimizden olman icin sabirsizlaniyoruz!