Endless Abroad indirimli kampanyalarından sms veya mail yolu ile bilgilendirilmek istiyorum. KVKK Aydınlatma Metni ni ve Gizlilik Politikası nı okudum, kabul ediyorum.

Yurtdışında Dijital Pazarlama Eğitimi

Yurtdışında Dijital Pazarlama Eğitimi

Küresel dünyada, dijitalleşme hayatımızı dönüştürmeye ve değiştirmeye başlamıştır. Toplum dinamikleri değişen dünya üzerine kurulu olmasından kaynaklı dijital dünyaya olan eğitim merakı da oldukça arttı. Günümüz dünyasında, kullanıcıların markalara ve reklamlara olan ilgilerinin artmasıyla birlikte, pek çok kişi kariyer planlamalarını dijital pazarlamaya üzerine yapmışlardır.

Yurtdışında Dijital Pazarlama sertifika ve diploma programının eğitim süresi 2 haftadan 1 yıla kadar sürmektedir. Üstelik eğitim alırken staj imkanı da sunulur. Eğer pratik anlamda yeterli bilgiye sahip olmak ve yurtdışında aldığınız eğitim ile kariyerinize adım atmak istiyorsanız, Dijital Pazarlama eğitimi sizin için en doğru programdır.

Dijital Pazarlama eğitimi, tamamen pratiğe bağlı olan ve kişinin mesleki anlamda uzman olmasını sağlayan programlardır.

Dijital Pazarlama Eğitimi Kimler İçindir?

Dijitalleşen  şirketlerde, yöneticiler işe alım tercihlerini yurtdışında eğitim almış olan adaylardan yapmayı tercih etmekte. Hızla büyüyen bu dünyada bir adım önde olmak isteyenler için eğitim sürecini yurtdışında devam ettirmek çok daha avantajlı hale gelmiştir. Hızla değişen ve gelişen dünyayı yakalayabilmek ve kısa sürede güncel durumlara ulaşabilmenin en hızlı yolu eğitim sürecini yurtdışında devam etmekten geçer. Alacağınız kaliteli eğitim sonucunda, iş modelleri oluşturabilecek, yeniliklere açık kaliteli bir dijital uzmanı haline geleceksiniz.

Yurtdışında alacağınız dijital pazarlama eğitimi sayesinde, dünyanın her yerinde diplomanız kabul edilecektir. Bu sayede, dijital pazarlama kariyerinde uzman bir hale gelerek, ideallerinizi çok daha öteye taşıyabilme şansına sahip olabilirsiniz. Dijital endüstrinin önde gelenlerinden eğitim alıp, onlar ile çalışma fırsatı yakalamak, sizi evrensel standartlara yaklaştırmış olur. Yurtdışı dijital pazarlama eğitiminde, trendleri yakından takip edebilecek, deneyimli öğretmenler ile fikir alışveriş yapabileceksiniz.

Bölüm İçeriği

Yurtdışında dijital pazarlama eğitimi sürecinizde, etkili ve yaratıcı reklam ve pazarlama stratejisi oluşturabileceksiniz. Sosyal medya, dijital kampanyalar, Google Ads, viral içerik gibi birçok alana hakim hale geleceksiniz. Bu eğitimleri daha yakından takip etmek ve daha donanımlı hale gelebilmenin ilk yolu yurtdışında dijital pazarlama eğitiminden geçmektedir. 

Dijital Pazarlama

Yurtdışında online pazarın daha etkin bir şekilde kullanılıyor olması kariyer anlamında da sizin önünüzü açacak ve kariyer anlamında da güçlü network ağları kurmanızı sağlayacaktır. Pazara daha hızlı ve pratik şekilde erişim kabiliyetiniz oluşacaktır. İçerik üretme ve geniş perspektiften bakabilme şansına sahip olabileceğinizden iyi bir analiz yapabilecek ve firmaların isteklerine daha hızlı cevap verebilecek hale geleceksiniz. Bu durum sadece dijital eğitim anlamında değil, kariyer anlamında da kendinizi daha donanımlı bir şekilde ifade edebileceğiniz anlamına gelmektedir. 

SEO

Search Engine Optimization, yani SEO, arama motoru optimizasyonu olarak geçmektedir. Web sayfalarının arama motorları tarafından doğru anlaşılması ve kullanıcı arama yaparken, web sayfasında düzgün sonuçlara ulaşılabilmesini sağlayan düzenlemelere denir.

SEO doğru kullanıldığında pek çok avantaj sağlar. Bu avantajlar ise web sitesinin kullanıcıya iyi bir deneyim sunulmasıdır. SEO nun diğer büyük avantajı ise internet üzerinde ürün ve hizmetlerinizle ile ilgili arama yapan kullanıcıların rahatlıkla erişim sağlanmasıdır.  

SEM (Arama Motor Pazarlaması)

SEM(Arama motorları) aradığınızı en kolay ve hızlı bir şekilde bulmanızı sağlayan araçlardır. Web sitesinde bir arama yapıldığında karşınıza iki sonuç çıkar. Bu sonuçlar ise doğal aramalar ve ücretli aramalardır. Ücretli aramaların karşınıza çıkmasını sağlayan araç ise arama motor pazarlamasıdır. 

Arama motoru pazarlaması veya search engine marketing isimlerinden oluşan SEM, Google, Yandex, Bing gibi arama motorlarında yapılan aramalar sonucunda, web sitesinde istediğiniz ürünü hedef kitlesine ulaştırma imkanı sağlar. SEM(Arama motorları) ücretli aramalar ile kitlelere ulaştığından ücretli reklam denebilir.

Arama motoru pazarlaması için birkaç seçenek bulunur. Ancak sunulan seçenekleri tercih etmeden önce hangi arama motorunun daha yüksek oranda kullanıldığını bilmeniz önemlidir. Arama motorlarında, Dünyada %21,3  Bing, %63.8 Google, %12,4 Yahoo arama motoru kullanılmaktadır. Rakamları analitik bir şekilde değerlendirip yorumlamak gerekir.

Arama motoru pazarlamasının faydaları ise;

  • Arama motoru pazarlaması, yönetilmesi kolay bir platformdur. Bu sayede, size anlık trafik sağlar. 
  • Sitenizin görünürlüğünü artırarak marka bilincin oluşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Düşük maliyetlerle hedef kitlenize ulaşabilirsiniz.
  • Reklamları istediğiniz gibi yönetebilir ve değiştirebilirsiniz. 
  • Harcanılan reklam maliyetlerini öğrenebilir ve karınızı analiz edebilirsiniz.
  • İstediğiniz gibi arama sonuçlarını yönlendirebilirsiniz. 

Görüntülü Reklam Ağ Pazarlaması

Görüntülü reklam ağlarının eski adı ise içerik ağıdır. Eğer bir web site sahibiyseniz ve kendinize ait olan web sitesinden gelir elde etmek istiyorsanız, yayın sahibi ile reklam verenleri bir araya getiren bir platformdur. Dünya üzerinde en çok reklam ağına sahip olan (Google Display) markaların dijital pazarlama alanında önemli bir noktaya sahiptir. Google Display sayesinde pek çok marka, hedefleme stratejilerini gerçekleştirerek, hedeflenen kullanıcıya kısa sürede ulaşabilmektedir. Display reklamlarının diğer bir avantajı ise kısa sürede istenilen hedef kitlesine ulaşılır olmasıdır. 

Reklam ağları sayesinde belirlenen pek çok hedefe ulaşılabilmektedir. Markanıza ilgi göstermiş kişileri hedefleme yapabileceğiniz gibi markanızı hiç tanımayan kişilere de markanızı görüntüleyebilirsiniz. Görüntülü reklam ağ pazarlaması sayesinde reklamınızı hedef kitleye video halinde gösterebilirsiniz. Gmail ve Youtube gibi insanların aktif bir şekilde kullandığı platformlarda da reklam çıkılabilmektedir. Eğer firmanız için görüntülü reklam ağ pazarlaması yapacaksanız Google Adwords hesabını kullanmanız elzemdir. Google Adwords üzerinden gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra reklamınızı yayınlayabilirsiniz.

Email Marketing

Herkes gün içerisinde farklı markalardan çeşitli ürün bilgilendirme, tanıtım, indirim bilgilendirme vb. içerikli mailler almaktadır. Kimi mail gelen kutusunda karşımıza çıkarken kimi mail spam kutumuzda karşımıza çıkar. Markaların belirli hedef kitleye ulaşabilmek için tanıtım, bilgilendirme ve kutlama mesajlarında otomatik bir şekilde elektronik posta aracılığıyla iletmesine e-mail marketing denilir.

E-mail marketing, reklam ve tanıtım yapmayı sağlayan, hedef kitleye ulaşılırlığı en yüksek olan dijital pazarlama yöntemlerindendir. Son zamanlarda yapılan araştırmalara göre, e-mail kullanan 100 kişiden 35’i mail hesabını düzenli olarak bakmaktadır. E-ticaret firmaları, kullanıcılarının demografik bilgilerini ve daha önce yaptığı alışverişleri e-mail marketing aracılığıyla kontrol edilebilir. Bu sayede, kullanıcıların demografik bilgileri ve istekleri sunulabilmektedir. 

Sosyal Medya Pazarlaması

Sosyal medya, firmalar için öneminin arttığı ve sektöre göre oldukça fazla yatırımların yapıldığı bir alandır. Günümüz dünyasında ise, en etkili pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştiği platformlar arasında bulunmaktadır. Sosyal medya pazarlama, hizmetin sosyal medya ağları aracılığıyla reklamının yapılarak markanın tanınırlığını artırılmasını sağlar. 

Markaların pazarlama yöntemini tercih etmelerinin sebebi ise geleneksel pazarlama ile istenilen kitleye ulaşmak zordur veya maliyetli. Ancak, sosyal medya pazarlama sayesinde doğru hedef kitleye daha az maliyetle ulaşılabilir. Örnek vermek gerekirse, bir ürün veya hizmet ile ilgili olumsuz bir geri dönüş olursa sosyal medya hesaplarından kısa süre içerisinde çözülebilmektedir.

Google Analytics

İnternet sitesi üzerinden para kazanmak için en uygun platformlardan biridir. Başarıya ulaşmak ve sorunları çözmek konusunda veri sunan bu platform ile iyileştirmeler kısa sürede yapılmaktadır.

Google Analytics, web site analizleri sayesinde web üzerindeki trafik ölçümü yapılabilmektedir. Google Analytics, ücretsiz bir servis sağlamaktadır. SEO stratejilerini oluşturabilmek için kullanılabilir verilerin elde olması gerekir. İşte bu noktada Google Analyticse ihtiyaç duyulmaktadır. Google Analytics, size fazlasıyla veri imkanı sağlamaktadır. 

Strateji ve Planlama

Strateji ile analiz elde edilebilmektedir. Bir kurumun stratejisi, kurumun genel ihtiyaçlarını ve ihtiyaçlarını analiz eder. 

Plan, kurumun politikalarına göre genel hedefleri, ilkeleri içeren ve kurumun stratejileri çerçevesinde belli bir hedefe ulaşmasını sağlayan belgedir. Plan sayesinde, kurumun amaca ulaşabilmesi için neyin nasıl olacağına dair karara varılmasıdır.

Plan aşaması stratejinin uygulanmasıdır. Bu noktada, strateji uzun süreli amaçların oluşması için genel çerçeveyi oluşturur, plan ise çizilen çerçeve ile belli bir yol oluşturur. Planda aynı strateji gibi hedefe ulaşmak her zaman gerçekleşmemektedir.

Dijital Pazarlama Eğitimi için Giriş Koşulları

Yurtdışında dijital pazarlama eğitimi almak isteyen uluslararası öğrenciler için giriş koşulları, istenilen belgeler ve başvuru tarihleri ülkelere göre değişiklikler göstermektedir. Bu aşamada Türk öğrencilerinin dikkat etmesi gereken önemli noktalar bulunur; üniversitelerinin web sayfalarına bakarak tarihler ve gereklilikler konusunda bilgilere ulaşmanız gerekir. Başvuruları yaparken belgelerin eksiksiz ve tercüme edilmiş bir şekilde olması şarttır. Yurtdışında dijital pazarlama eğitimi için gerekli belgeler ise;

  • Lisans derecesinde sahip olunan GPA not ortalaması
  • Lise diploması
  • IELTS veya TOEFL gibi İngilizce yeterlilik sınavlarından geçerli not alınması.
  • Lisans yerleştirme barajının geçilmiş olması

Yurtdışında Dijital Pazarlama Sertifika Programları İle Staj İmkanları

Yurtdışında dijital pazarlama alanında staj yapmak isteyenler için oldukça geniş imkanlar sunulur. Dijital pazarlama sertifika programını tamamlayan öğrenciler 1 yıllık çalışma izinlerinden faydalanabilirler. Bu sayede, eğitim aldıkları alanda iş deneyimi edinerek, iş hayatında daha iyi bir kabiliyete sahip olabilirler ve yurtdışı profesyonelliğini edinmiş bir şekilde ülkelerine geri dönebilirler. 

Sertifika programlarının sağladığı avantajlardan biri de uygulamalı eğitimlerin olması, yüksek lisans programlarına göre daha kısa bir sürede bitmesi ve çalışma imkanlarının sağlanmasıdır. 

Dijital Pazarlama Kariyer Seçenekleri

Yurtdışında eğitim alan Türk öğrenciler elde ettikleri uluslararası diploma ve yabancı dil bilgisi ile hem ülkelerinde hem de uluslararası şirketlerde iş bulma imkanlarına sahip olurlar. Dijital pazarlama eğitimini tamamlayan öğrenciler, mezun olduktan sonra çok fazla alanda iş imkanına sahip olur. Dijital pazarlama sertifika ve diploma programını tamamlayan öğrenciler aşağıda sıraladığımız alanlarda kariyer yapabilir.

  • İletişim
  • Pazarlama Danışmanı
  • Reklam Yöneticisi
  • PR.
  • Pazarlama Asistanı
  • Marka yönetimi ve çok sayıda alanda kariyerinizi ilerletebilirsiniz.

Yurtdışında eğitim alan dijital pazarlama mezunları, uluslararası şirketlerin dijital pazarlama ekipleri içerisinde çalışarak, firmalarına büyük katkılar sunarlar. Dijital pazarlama alanında hızla artan iş imkanları sayesinde siz de dijital pazarlama eğitimi almayı düşünebilirsiniz.

Yurtdışında Dijital Pazarlama Eğitimi Al

Küreselleşen dünyada büyük önem kazanan Dijital Pazarlama konusunda kariyerinizi ileriye götürecek bir eğitim almak için Endless Abroad yanında. Şimdi bize ulaş, ücretsiz eğitim danışmanlığı al, hayallerine giden yolda bizimle büyük bir adım at.

İlgili Blog Yazıları

Uzmanlarımızdan İpuçları

Yurtdışında Nasıl Üniversite Okunur?

Yurtdışında Üniversite
20 Ağustos 2021

Kaygı Yok Stres Yok

Yurtdışında Üniversite
20 Ağustos 2021
wp